försök få tag i mig

det blev inget mer inlägg igår kväll då efter matchen, men jag har mina anledningar. för det första så var jag ganska så skadad, asså förra veckan så svullnade min vad upp ju, så fällde en tjej mig och landade med sitt knä rakt ner på min vad, så det gör skitont. sen skavde mina benskydd, (ankelskydden) mot mina fötter, så värsta stora skinnbitar åkte av foten. så fort något ens rör foten gör det skitont, så fick inte på mig skor eller sockar igår. fick cykla hem barfota, fast jag gick ju typ halva vägen för det gjorde ont. men nu har vi i alla fall fått på plåster eller nåt på fötterna så det inte blir infekterat eller något.
Egentligen skulle jag typ cyklat vid detta läget till skolan med Ola & Anton, men eftersom det gör så ont att cykla och jag inte får på mig skor så får mamma skjutsa mig hem till magnus istället. jag får gå runt där i foppa-tofflor i regnet, haha vi får väl se hur det går.
Jaja, matchen igår då - Vi började faktiskt riktigt bra, vi kämpade på som in i helvete, fick en målchans nästan direkt. På nåt sätt fick jag tag i bollen och sköt i mål med vänster, ganska bra skott om jag får säga det själv. men jag var tydligen offside. ingen trodde på det, varken i vårt lag eller motståndarnas. Men vi fortsatte spela, såklart blev vi besvikna att inte målet räknades, men vi klagade inget ändå. Sen helt plötsligt stod det 2-0 till motståndarna och det blev halvlek, ingen aning hur det gick till, de hade väl bara turen med sig. Sen blev det 3-0, sen 3-2 och sen var jag tvungen att gå av planen och ta av mig ankelskydden. Vi förlorade iallafall med 4-2 trorja det blev. GRYMT bra kämpat alla i Vinberg, vi hade faktiskt förtjänat en vinst.
Nu ska jag ta på mig klädeeer, så vi kan åka snart.
JosefinStåhl

Kommentarer
Postat av: Elin Dahlén [E.D]

AAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAH "SOCKAR "!??!?!? HAAHHAAHAH ROLIGASTE JAG HÖRT PÅ LÄNGE AHHAAHAHAH X'D



Du gjorde min dag.

2011-08-17 @ 13:39:10
URL: http://ifml.blogg.se/

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0