hey hey, we'll be young forever

Idag så blev man väckt klockan 8, fml . mamma hade väl inget o göra så hon väckte mig HAHA. gick inte upp förrän halv 10 ändå så det dög väl .. hon gjorde lax till mej, så jävla gott. hade däremot typ ingen god sås till, så jag tog Sourcrem & onion dipp, HAHA som man har till chips och sånt, blev faktiskt supergott !
sen stack vi till stan & kollade runt lite. jag köpte ett svart brottarlinne , behövdes  verkligen nya. sen behövde jag nya benskydd & fotbollsskor med så det blev att gå in på intersport med (y
Asså, mina vader har typ växt på bredden eller nåt, så jag behövde köpa större benskydd , för annars skaver de som faan, inte kul. Det blev vita & guld benskydd (Y) sen hitta jag ett par fotbollsskor som jag föll för direkt. Svarta Nike, tiempo hette de. älska älska älska !
Aja imon så blire skola, woohoo vi börjar 8 ! fast ska bli sjukt härligt o träffa alla underbara människor där. sen får vi två nya klassföreståndare, vi vet bara vem en av dem är.. Efter skoldagen ska jag & mamma antagligen åka o fika någonstans med Simon & Lisa. det blir awesome, och efter det ska jag spela maaaaatchhh ! fett taggggaaadd !
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0