I don't need anyone tell me what to do.

så har man då gjort en ny blogg.
Jag tog bort den första för att jag kände att jag inte var social + jag inte var nöjd med namnet osv. Men jag vet att jag kommer bli mer social nu, när vi börjar skolan igen.. det var ju trotsallt när jag var i skolan som jag gjorde mest inlägg.
aja, på sommarlovet har jag väl egentligen inte gjort något särskilt. jag har mest slappat för mina föräldrar har inte orkat göra något heller, så jag har bara träffat kompisar och varit på stranden och spelat fotboll. men en dag, så sa mamma att jag skulle packa en väska för vi skulle till stockholm. så fick vi träffat min kusins mamma, vi hyrde nån lägenhet där ba för vi kände henne så fick vi bo där i tre dagar. Det var faktiskt mysigt i stockholm, aldrig varit där förut. varmt var det där när vi var där med så jag är nöjd. men sista dagen så regnade det asmycket och jag hade massa hål i mina skor så det blev inte så lyckat.
tänk att skolan börjar om 7 dagar, usch.

kommer sakna dig, Per Sjövall.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0