I'm not your babyy

Igår blev en lyckad dag. fast det fanns en hake, det var skitvarmt ute !
Första matchen, var klockan 1, och vi var bara en avbytare. backarna fick inte byta någon gång för vi hade ingen mer som kunde spela back, och självklart var jag back då B) det var nog den bästa matchen vi spelat hittills ändå, för alla kämpade på så jävla bra hela matchen, dessvärre förlora vi med 4-1 ..
Andra matchen började klockan 7, och när vi började värma upp kändes benen som spaghetti. fast det gick bra sen ändå för jag rörde inte bollen så mycket i mål. Första målet blev efter 30 sekunder , för oss då :) Matchen slutade 7-0 till oss, (y)
Motståndarna sa såhär till sig själva "vi vann ändå för vi kämpade oss genom hela matchen". Det får man ju tycka vad man vill om, men det var ganska bra spelat ändå.
Sen kom vi hem strax innan halv 10, så det var bara att hoppa i duschen direkt och sen var jag hungrig med så jag gjorde nudlar. Det var fett skönt att sova i alla fall och äntligen få vila, tog inte lång stund innan jag somna. däremot hade jag en väldigt konstig dröm som jag inte vill ta upp här..
NU har jag träningsvärk och ska börja ta på mig kläder för jag ska till skolan.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0