it's my life, and it's now or never

sitter här i skolan dårå, har arbete men jag kan typ alla två läxor..
idag på engelskan hade vi en vikarie, så fick vi 38 glosor till på torsdag, HAHA alla blev ganska så sura, för vi har ju franska & tyska till imon. jag har även träning ikväll och kanske ska träffa en kompis sen så hinner knappt plugga. Vet däremot inte varför jag är inne på blogg.se då ? Hah, jag är ju som jag är , men har ju inte bloggat på länge.
Fick reda av Amy nyss att vi ska springa slingan på träningen igen, woho !
planerna är ju typ förstörda så jag förstår ju det i för sig, menmen.
Aja, ska väl fortsätta plugga lite dårå,
Btw ska kanske vara barnvakt i helgen för mina älskade kusiner, ska bli skojsigt !
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0