all i want for christmas, is youuu.

ahmen ja, då har man börjat lyssna på mer och mer jullåtar, vet inte varför egentligen för jag brukar inte göra det. men ja, ska ju sjunga lucia på söndag så det är väl bara bra. börjar äntligen lära mig slutet av 'tänd ett ljus' haha, inte så bra på det förut. Jag gjorde nyss mattediagnos, för typ en timma sen, fick tillbaka det nu och jag hade alla rätt, woho !
Efter skolan blir jag hämtad av mamma, ska till sjukgymnasten för att få lite övningar till min rygg, sen ska vi gå lite i stan för att leta efter nån snygg topp att ha på sig på söndag till mina svarta byxor. vi ska ha rött, svart och vitt, det är vår klädkod, hiih.
sen blire jävla massa plugg.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0