Det största misstaget man kan göra, är att jämt vara rädd för att göra ett.

igår så stack man då till göteborg, stack till varuhuset femman eller vare heter?
så när man kom dit var de smockfullt ! jag gick dit o kolla vad som var så jävla speciellt, haha så var de några från idol som var där, bland annat moa, molly, amanda persson, olle osv.. de sjöng och gav autografer. även emil jylhänlahti var där, han som var med på talang med sin fotboll , jag drogs ju självklart lite mer till honom ;3
aja, jag hittade typ ingenting däruppe, jag va såhära ganska depp på grund av att jag fortfarande inte var helt frisk, men de funka ändå. köpte en lila bh i alla fall, skiiiitsnygg !
sen, drog vi till liseberg, det var väldigt mysigt där inne med all belysning, värt o kolla på. jag o pappa spelade massa, haha men vi förlora hela tiden....
Hela dagen överhuvudtaget var väldigt mysig.
Idag så blir det inte så mycket gjort, ska kolla på en match vid halv 5 tror jag den börja, wolverhampton wanderers - sunderland. vi behöver poängen nu, så kör på wolves !
hihi, henry får inte spela idag, han har fått för många gula kort så han kan inte komma o förstöra allt som vanligt i alla fall (A)
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0