u gotta stop sneaking up on me'

yaaah, har inte gjort inlägg på länge dårå så man får väl börja från början ;3
Måndag - killarna i klassen kom tvåa i skolcupen, ni var fett grymma killar och nästa år vinner ni för då finns de knappt några motståndare kvar, thehe.
Tisdag - Åkte skridskor och skulle egentligen badat, men jag hann inte bada för jag skulle till sjukgymnasten. Gick faktiskt sjukt bra att åka skridskor, bättre änm ina förväntningar. Har inte åkt på ett år, ramlade bara en gång, självklart när vi körde stafett..
Onsdag - jullov ftw, träffade cheyerna i klassen på entill pizzeria o käka där, sen kom ju resten av falkenberg dit med hehe, och sen stack jag o linnea hem till eve. kollade lite på film, sen drog vi till stan igen o träffa samma cheyer och stack upp till eve igen o hade partyyy. Riktigt mysigt var det.
Torsdag - stack till gekås med linnea och shoppade lite, inte så vanligt i mitt liv dårå men de börjar bli mer o mer att shoppa. Meningen att jag skulle köpa julklappar, men blev inget.

Tror det blir att köpa julklappar med pappa idag istället, då han inte heller har köpt något hehe.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0