we thought we may have lost you, but you came back

sitter på svenska, är klar och orkar inte för tillfället göra massa extra. så istället sitter jag o pluggar lite på SOprovet vi har om nån timme. är fett nervös och lär kugga totalt, men de är bara o köra hårt. vi ska ha prov på kristendomen, men det är en jävla massa saker att plugga på, 7 olika religioner sa han att det var tror jag.
aja, efter detta ska jag åka till konfan oxå, så kommer inte hem förrän halv 7.
Just nu är klockan halv 2 och det börjar redan bli hur mörkt som helst. vad fan äre här liksom ?
vill inte ha snö än däremot, den kan komma när jullovet börjar då, hihi ;$
förresten så har jag inte ens börjat köpa julklappar än, vet inte vilka jag ska köpa till eller vad jag ska köpa. får väl dra upp till gekås snart och hoppas man hittar något där.
blev lyckat igår förresten, nån gång failade man lite med rösten men inte så farligt att alla hörde. har inte sett någon som tagit bra bilder av det än, får kolla runt lite.

okej, nu blev provet mycket lättare, nu känns de bra ;3
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0