your smile makes the whole world stop for a while.

yaah, fortfarande typ asglad sen matchen från igår, hihi..
sitter på svenska dårå, och pratade nyss med min lärare om betygen osvosv, alla i klassen hade gjort de utan jag , för jag varit sjuk. aja, i alla fall sa hon att om jag fortsätter såhär kommer jag nå målen för betyget C. men hallå, sen sa hon att det är inte många hon kommer sätta 'så högt betyg' på, man ba, ööööh. känns inte riktigt som om hon är bekväm i med att sätta betyg, känns konstigt. men ja, bara att jobba på så man får så bra betyg som möjligt.
sen är det so prov snart, no med och jag ska göra mattediagnos snart med, även franskaprov på onsdag. Blir mycket plugg nu, så kanske inte så mycket bloggning men jag får försöka. Fast nu innan franskan känns det bra i alla fall och det är det närmsta provet ju, så det är bra. Franska är fkn svårt ska ni veta, men jag har lättare för mig nu i åttan än i sexan för pluggar lite mer nu, hihi
men nu ska jag plugga lite, okej läsa jävligt mycke text, woho.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0