a friend is a friend in the good and the bad.

asså ja, verkligen social , ah jag vet. men har varit fullt upp i några dagar med allt möjligt.
orkar inte skriva nu heller dårå, är hemma och mår dåligt, woho. så bjuder på lite bilder från när jag träffade Hedvig istället !

Frida (också från Vinberg), Hedvig, jag & Isabelle (från böljan).

i detta läget ska jag ju egentligen upp med ena knät, men tappade fokus på den bollen, hihi
pappa var däremot stolt över min spänst här, kunde knappt hoppa upp en cm förut..

HAHAHAHA, fattar inte riktigt vad fan jag gör på den här bilden, typ ' kolla mig jag fångar bollen, hihii '
ser ut som nån treåring som är stolt för att fångat en boll eller nåt, kommer inte ihåg varför jag ler heller..

Står även lite om det här - http://hallandsposten.se/sport/fotboll/1.1423381-lindahl-slipar-tekniken-med-sina-arvtagerskor
För er som har Hallandsposten hemma finns de lite mer bilder där med antar jag (A)
jaja, ska försöka plugga lite nurå.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0