damn right, it's better than yours


WOHO, säger jag bara. för er som inte vet vem Hedvig Lindahl är, så är hon Damlandslagets målvakt (y)
nu äre såhär att 12 tjejer i Halland har turen att träffa henne.
först blir det en timma föreläsning med henne, sen två timmar praktisk träning och sen autografskrivning.
fett taggad dårå.

sen har man ju tyvärr då inte varit så social här på bloggen (aaaaa)
men det blir skärpning på det när vi börjar skolan igen ,
aja denna vecka har varit huuur härlig som helst. har träffat pontus, vi kollade bio igår. ' In time ', på trailern verkade den skiiiitbra, men man kan säga att de enda bra delarna i filmen fanns på trailern, enough said.
vi kommer väl hem runt 5-tiden sen då, sen ska vi fixa tacos o ha lite mys hemma.
Imon ska vi hem till farmor, runt 12 tror jag. hon fyller år så då blire lite firande. sen vid typ 6 så kommer Linda & Jimmy & Bella & Theo hem till oss ! då blire typ lite smått Halloweenfirande, tror jag. mysig lär resten av helgen bli i alla fall.

nu tycker jag att alla håller tummarna för mig.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0