I am frightened to be alone

okej, sorry för lite rage igår , men ah de blir ju så ibland..
när man inte kunnat äta riktigt på några dagar så ah, måste börja tvinga i mig lite mat. vi börjar träna på torsdag o då vill jag verkligen träna liksom..
ska i alla fall åka till nån kiropraktor eller vafan de heter, hihi ;$, som ska fixa min rygg då mamma tror att det ligger i ryggen. har två typ knölar där, väldigt normalt. aja, hoppas att de går o fixa i alla fall för annars är mitt liv över </3

Sitter o försöker komma på nåt jag kan skriva på mitt CV till gekås, ska försöka få sommarjobb där. Vad fan ska en fjortonårig tjej skriva om sig själv liksom ?
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0