I'm not laughing with u, I'm laughing at you.

sitter på bild lektion, den är två timmar lång. yaah sitter med lite musik o har tråkigt alltså. vi ska göra en bild på våran praoplats, men vafan hur ritar man en bild på en bil? HAHA, jag suger, jag vet. men aah, jag har försökt ett tag, alltså några veckor....
Igår tänkte jag göra ett inlägg på bloggen om 'Berit' men ah, då tog ju Berit vår jävla ström så de blev inget inlägg på grund av att internet försvann med strömmen. den kom tillbaka vid halv 11 men då orkade jag inte göra nåt inlägg, blev istället o messsa lite med Victor o sen sova. hihi
Jag är fett godissugen, får dra med någon på lunchrasten att följa med o köpa nåt (a
vi ska dessvärre äta hamburgare och pommes i skolan, så de blir nog inte så lätt. typ första goda saken vi har sen vi börja, xd
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0