we could have it all.

u are a whore and a horrible liar.
okej, då är man singel.
ingen vet hans riktiga jag, ni som varnade mig ska jag lyssna på hädanefter för vill inte att detta ska hända igen. kärleken gör en blind, true story. jag trodde att du var mitt allt, därför sket jag i rykten, men okok.

jag kan inte äta eller dricka, älska mitt liv just nu. kan inte svälja överhuvudtaget typ för de typ skär sig genom halsen o lägger sig som en klump i bröstkorgen, yippie.
nu blire o städa , mitt rum är nerbombat, mihih. kan inte ha de städat, de är liksom, inte mitt rum då. så de lär bli stökigt imon igen (y
JosefinStåhl

Kommentarer
Postat av: felicia..

känner exakt likadant, kan inte göra någonting ;// <3

2011-11-13 @ 16:34:05
URL: http://ffeeliciaswenzzon.devote.se

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0