take one step at a time, there's no need to rush.

asså, HAHA , jag är såhäääääär social på bloggen just nu känner jag..
igår spelade vi match och vann med 5-3, WOHO. vi mötte böljan så jag är fett stolt (:
deras anfallare var äckligt snabba, så det blev mycket frilägen. jag stod i mål den matchen,
de fick en straff på mig. jag ba, FUUUUUCK. jag va ASNÄRA på o rädda, jag toucha till och med bollen, men fick ingen kraft o trycka bort den, fml.
Sen ska jag till konfan med, woho. så kommer jag hem runt kvart över 6 o ska äta stek (y
ööööööhm , sen blire o plugga för vi har två prov i denna veckan, svenska & so. kan typ inget av dem, yay.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0