I guess you know what it feels like'

Sitter på so nu, haha alla sitter o sjunger på Electro pop, fattar inte hur man kan tycka att den är bra. Man blir beroende, ahvisst men den är inte bra ;$
aja, sitter o jobbar med Norden just nu, jag jobbar med Island och just nu ska jag typ ta reda på klimat och sånt..
Det började spöregna igår faktiskt, ett antal gånger, men jag träffade Pontus ändå, stolt !
Sen stack jag hem och vi kollade på en film som heter "Zookeeper", asså den sög men mina föräldrar vågade inte säga nåt annat. Den handla om djur som kunde prata, yay.
Jag har en helvetisk träningsvärk i mina armar & ben, så har jag träning ikväll, vet däremot inte om jag ska träna fotboll / volleyboll, pga jag ska spela match på lördag. Vi får väl se hur den träningen går, haha.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0