if you wanna scream and shout, let me hear you

Har svenska nu, woho. typ hatar vår lärare, men vem gör inte det? alla typ klagar på henne hela tiden. Aja, är skithungrig så orkar typ inte jobba nåt, men jag kan väl jobba ikapp ikväll om jag hinner nåt. Ska träffa pontus efter skolan och sen ska jag antagligen sova över med simone, imon blire match och vi samlas kvart över tio. yay, får ingen sovmorgon :( på söndag kommer jag sova aslänge ;$ hoppas att få sova över med alva då på lördag eller nåt.

A picture of me and my precious friend from yesterday , alva loveu <3
JosefinStåhl

Kommentarer
Postat av: Alex den snygga Mårs

Josse juu ;) <333

2011-09-12 @ 19:57:36

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0