Never hesitate you can trust me, if it's ever going down'

ah, dagen blev ju inte riktigt som man tänkt då men ..
först kastade vi kula , jag kom trea där tror jag & emma vann (y så där fick vi hem poäng.
sen hoppade vi längdhopp, då vann jag. Fabian (elitlagspelare i volleyboll som hjälpte till) sa att jag hade hoppat längst av alla tjejer den dagen , woho !
sen , skulle vi springa 100 meter, och vad gör man inte då när man sprungit ungefär 50 meter, jo man trampar fkn snett och ramlar. skrapade typ 'sönder' hela benet så jag börja blöda och allt, självklart så händer det mig. jag skrapade även i axeln och handlederna. fyfan, så jag missade stafetten & höjdhoppet på de -.- nu har jag skitont i mitt ben och har nästan tårar i ögonen, but i will survive, because i have a wonderful boyfriend.
JosefinStåhl


Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0