riverside motherfucker'

kaoz på lektionen just nu, har SO och ingen orkar jobba så alla springer runt och vår lärare hindrar oss inte direkt.
Vi slutar om typ en halvtimma så de är väl, öhm ah..
Vi har SO prov på torsdag så man borde ju plugga, haha men orkar inte..
efter lektionen så ska jag dra till stan med linnea en stund, sen hem och äta nåt sen sticker vi på konfa. haha, min pappa är så långt ifrån kristen som ba går typ, och vi måste ha med en förälder på mötet och min mamma jobbar.. får typ tvinga med pappa? annars åker jag väl med linnea, men vi får hoppas på det bästa (y)
jag vet typ några som ska ha samma konfa som mig, jag har valt musiklinjen. haha, vet ingen kille däremot, tråkigt om det inte blir både tjejer & killar. :(
aja får väl jobba lite nu, så jag får bra betyg på torsdag.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0