send me away with the words of a lovesong'

ingenting är bra hela vägen, alla mår dåligt någon gång. du kan alltid dela med dig av dina hemligheter till någon. det finns alltid någon som vill höra, som vill hjälpa. det finns alltid någon som älskar dig, finns alltid någon som har något mot dig.
Men istället för att vara ledsen, kan man göra något bra av det. utnyttja det man har, so what om en tjej säger att hon hatar dig? oftast gör hon inte det, hon är bara avis på något man har.
Det finns nog inte en enda person som aldrig gråtit, som aldrig känt smärta, som aldrig känt hat eller kärlek.
Jag erkänner att jag själv känt mig ensam, som om ingen förstår. men när man tänker efter finns det folk som har det värre, så länge jag bor i sverige kommer det alltid finnas någon som har det värre. vi i sverige, vi har det bra. tänk dig själv att förlora alla dina vänner, förlora alla i din släkt, mamma, pappa, syster, bror, mormor, morfar, farfar, farmor, kusin, osv, att förlora allt levande du har. och även om du är helt ensam kvar, så fortsätter du kämpa. du fortsätter kämpa för ett bättre liv.
skit i att tänka på något jävla självmord, du kan få det bättre, ta livet av sig hjälper ingen, det gör det värre för många, ens egna nära & kära.

Var bara tvungen att dela med mig av mina tankar.
JosefinStåhl

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-torsdag-2.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-22 @ 18:34:41
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0