take a chill pill bro'

idag var man i skolan men slapp lektioner :D
hiihihi, stod i tg. asså tångaskolans skolcafé, med Irvin. den killen har fett skön humor ;3
aja kom nästan precis hem från träningen, slutade kl 9. sjukt härlig träning !
min mobil har cpat upp sig totalt, som alla andra xperia. så fick nytt sim-kort på telia, men inte fan hjälpte det.
så jag bytade till mammas gamla tegelsten mobil, wiho den funkar !
de får typ duga några dagar..
mamma ba - men du kan väl lämna in xperian på telia då ?
jag - ahmen hoppas de bankar sönder den med en hammare, för vill inte ha tillbaka den..
aja i alla fall så måste jag äta något för har knappt ätit idag ;$
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0