twinkle twinkle little star, how I wonder where you are'

nu har man nyss haft idrott och sitter och väntar på att en lektion ska börja. vi har bara läsning, men sen ska vi ha matte och sen ska jag dra till sjukhuset. hoppas det inte tar så lång tid att ta alla prover och sånt, men det tror jag väl inte att det gör.
Har ganska go träningsvärk från igår, och väldigt ont i axlarna efter haglet.
sen ikv vill jag bara äta gott och mysa i soffan/sängen och typ sova eller nåt ;$ med godis (L)
imon ska jag gå upp tidigt och sälja lotter, mahhaah, inte kul.
sen på söndag blire match mot Haverdal, sist stod jag i mål och då vann vi med 3-0.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0