i will not ever lie to u.

jag är låååååååååååångt ifrån taggad till helvetesprovet imorgon. No om kroppen och alla saker inuti, fattar egentligen inte varför vi ska kunna det om vi inte vill bli läkare eller något. asså, jovisst är det kanske bra att veta om hjärtat och sånt. men ändå, varför ska vi kunna vad allt heter och vad det gör? Magnus själv, säger att det inte direkt att det kommer hjälpa oss i livet framåt.
anyways, så var jag o mamma o tränade mattcore igårkväll, det var riktigt jävla jobbigt men det är ganska skönt nu efteråt.
aja, får försöka plugga mer till provet. för även om jag inte är intresserad av det så vill jag väl även ha bra betyg liksom.
JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0