this is how we doooo

asså, jag har tråkigt jaaa, är i skolan och har svenska, slutar svenskan typ nu och ska ha so, hehehe.

ingen konfa idag dåråå, börjar nästa måndag yaaa.

ahmen aa ska sluta nu, hajdåå.

bjuder lite -



Namn: Josefin Ståhl

Ålder: 14, snart 15 ;$

Längd: 1.72 typ ?

Sko-storlek: 39

Född: I Varberg

Bor: Falkenberg

Gör just nu: bloggar..?


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: sportnörd, oftast glad typ och bra lyssnare !

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: blir lätt sur, svartsjuk & aa finns säkert nåt mer jag inte kommer på nu.


 

Vad är du rädd för: clowner & fjärilar när de är nära ansiktet :c

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är mig själv.

Det roligaste jobbet du haft/har: har inte direkt jobbat än ..

Har du körkort och egen bil:

När tog du ditt körkort: När jag blir 18 antagligen :D

När grät du senast: öh, vet inte.

När skrattade du senast: Nyss ;3

Vem åkte du bil med sist: mamma !

Vem åt du mat med sist: Linnea, Emelie & Alva (y

Vem sov du hos sist: Alvaa

Vem sov hos dig sist: Amanda tror jag?

Vad var du rädd för när du var liten: tomten !

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Fotbollsspelare, HAHA

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: aldrig trorjag ?

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag stukade foten på Eskilscupen och fortsatte spela för jag inte ville ge upp!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: alla stunder med mina underbara vänner.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Falska människor.

Har du någonsin sportat: ofc, spelar fotboll & har spelat volleyboll, när jag var liten var jag gymnast

Någon du ser upp till: Matthew Jarvis, mwehehe

Vad finns alltid i din handväska: har ingen handväska.

 


Har du varit utomlands någon gång: Yuupp

Vilken plats var finast: Italien

Största stad/städer du varit i: Rom tror jag ?


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej

Rökt: Nepp ;3

Snusat: haha, never.

Druckit: smakat, inte direkt varit full.

Har du piercing eller tatuering: öronen, fast inte haft öronhängen på aslänge.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Humor, kramgo och härlig personlighet.

Finaste komplimang du fått: att jag är mig själv.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: antagligen,

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: aa.

Har du någonsin fejkat en orgasm: ne o.o

 

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: bondepowaah

Hamburgare eller pizza: hamburgareeee

Kött eller fisk: kött ftw

Hund eller katt: katt !

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: Donken foreveeer

Vin eller Öl: usch på båda.

Charter- eller skidsemester: Skidsemester!

Sverige eller Utlandet: Beror på.

Sport eller nyheter: SPOOOOOORT

Hockey eller fotboll: fotboll!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll men typ, helst mörkhåriga? (a

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: fyller år på våren så de ger lite plus men ändå höst.

Flyg eller tåg: Tåg

 

JosefinStåhl


Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0