thoughts of the day, life is good.

jarrå, en 'liten' bloggpaus vare här då.
Första skoldagen 2012, blev faktiskt inte så illa om man får säga så. Facebook däremot var bombat av 'back to hell' och sådana statusar. Men förstår faktiskt inte det, vad är det som är så helvetiskt med skolan?
Där får man träffa sina vänner och man lära sig saker.
Men okej, jag kan erkänna att jag inte älskar skolan i alla lägen, men aa den är ju bra överlag.
anyways så har jag inte gjort något särskilt under lovet typ, jag har checkat min rygg lite hos sjukgymnasten och nu klockan fyra ska jag på pilates med mamma. Helena, min sjukgymnast, sa att det skulle vara bra och då stärker jag upp både ryggen och min bål.
jag är faktiskt taggad för detta året, jag brukar inte ha några speciella nyårslöften, så jag har det lite mer som ett livslöfte. Att bli mer hälsosam, det är viktigt för mig nu för jag vill verkligen satsa på fotbollen.

måste säga att jag saknar denna tiden, saknar att vara liten, när man alltid, no matter what,
kunde sitta i någons knä och gråta ut.

JosefinStåhl

Kommentarer

Kommentera gärna här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0